FAQ
VANLIGA FRÅGOR & SVAR
Nej, det har vi inte. Vi följer inte trender och tror starkt på att våra textilier och produkter håller över tid. Ibland har vi dock specialerbjudanden till medlemmar, så anmäl dig till vårt nyhetsbrev så att du inte missar dem!
Ibland öppnar vi en liten outlet här i webshoppen. Även där är det bäst att vara prenumerant på vårt nyhetsbrev eller följa oss i sociala medier så du inte missar något.
Vi har även en fabriksbutik i anslutning till vårt tryckeri i Nälden, Jämtland.
Självklart! När du har hittat ett tyg du är intresserad av, välj bara alternativet "Tygprov" och lägg det i din varukorg. Tygprover skickas inom 1-2 arbetsdagar från vårt tryckeri.
Vi hjälper gärna till att sy gardiner. Hör av dig till oss i samband med din order så hjälper vi dig med mått, tygåtgång och upphängning.
Efter att du genomfört ditt köp tar det 1-2 arbetsdagar för oss att hantera din beställning. Därefter tar vår transportfirma över. Du får en avisering med ett spårningsnummer så snart din order är på väg.
Vi har ett års returätt på oanvända produkter.
Klippta tyger omfattas inte av returrätten men kan självklart reklameras.
För att påbörja en retur, vänligen skicka ett mejl till info@frosohandtryck.se. Vi kommer att tillhandahålla en förbetald fraktsedel när din retur har godkänts. Mer om vår returpolicy finns här.
För kunder inom EU är momsen inkluderad i priset du ser på hemsidan.
Kunder som handlar utanför EU kan i vissa fall behöva betala tull, skatter och importavgifter, inklusive moms. Dessa är inte är inkluderade i priset på hemsidan. Vi rekommenderar att ni läser våra användarvillkor för fler detajer innan ni genomför ert köp.